Declaració Institucional de l’Ajuntament de l’Hospitalet en suport a les treballadores i treballadors de l’empresa Extel Contact Center

Des del 2016 la plantilla s’ha reduït de 350 a 73 persones

CCOO de l’Hospitalet i el Comitè d’Empresa d’Extel Contact Center han aconseguit el suport necessari perquè aquest 24 de juliol, en el ple de l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat, s’hagi llegit una declaració institucional que dona suport a les reivindicacions laborals de la plantilla. Totes les forces de l’Ajuntament de l’Hospitalet han donat suport a les reivindicacions laborals i de lluita pel manteniment dels llocs de treball.

Els treballadors i treballadores d’aquesta empresa que presta, entre d’altres, el servei d’atenció en català del 1004 de Telefónica, es troben en lluita pel manteniment dels llocs de treball davant la contínua pèrdua de serveis i la disminució sostinguda de la plantilla: des de l’ERO del 2016 s’han produït diverses subrogacions, no renovacions de contractes eventuals i acomiadaments, que han fet reduir la plantilla de 350 a 73 persones.

Davant aquesta greu situació, s’ha demanat a l’ajuntament: expressar el seu suport per continuar establint les accions necessàries amb els diferents agents implicats per tal de revertir la situació, i garantir els llocs de treball i convertir l’Hospitalet en un referent de l’atenció digital tal com es desprèn del compromís acordat entre Telefónica i l’Ajuntament de l’Hospitalet el 2014.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 de juliol de 2019