CCOO i UGT exigeixen la retirada de les sancions imposades al Comitè d’Empresa de BIC Iberia

Els sindicats CCOO d’Indústria de Tarragona i UGT FICA Tarragona es mobilitzaran el pròxim 17 de juliol en defensa del Comitè d’Empresa de BIC Iberia, als membres del qual se’ls ha obert una sanció de sou i feina durant 28 dies per part de la direcció de l’empresa.

CCOO i UGT considerem que aquesta sanció és desproporcionada i injustificada, i només busca la repressió de la representació dels treballadors i treballadores. No és la primera vegada que des d’aquesta direcció se sanciona representants dels treballadors, la qual cosa demostra una persecució per exercir lliurement l’acció sindical en aquesta empresa.

El Comitè d’Empresa de BIC Iberia, que ha recorregut aquesta sanció davant el jutjat, comptarà amb el suport de les nostres organitzacions, que exigeixen la retirada de les sancions imposades.

El judici està assenyalat per al dia 17 de juliol, a les 10.35 h, al Jutjat Social número 3 de Tarragona. A les 09.30 h estan convocats davant d’aquest jutjat delegats i delegades de CCOO i UGT per donar suport als companys i companyes del Comitè d’Empresa de BIC Iberia.