CCOO de Catalunya se suma a la commemoració del Dia per a l'Alliberament LGTBI, el 28 de juny

Foto El 28 de juny, CCOO de Catalunya ens sumem a la commemoració del Dia de l'Orgull LGTBI i refermem el nostre rebuig contra qualsevol tipus de violència o discriminació contra el col·lectiu LGTBI, tant en l'àmbit laboral com en la societat en general.

CCOO forma part de la Comissió Unitària 28 de Juny per a l’Alliberament de Lesbianes, Gais, Bisexuals, Persones Trans i Intersexuals, i en aquest sentit dona suport als actes organitzats per la comissió en un any on se celebra el 50è aniversari de Stonewall, quan la policia de Nova York va irrompre al bar Stonewall Inn amb la intenció de tancar el local i arrestar els clients. Aquell bar era freqüentat per transsexuals, lesbianes, bisexuals i gais, però també per persones de diferents races, migrades i marginades socials. La brutal actuació policial va donar pas a una autèntica revolta als carrers per part de la comunitat LGTBI.

Entre d’altres accions organitzades per la comissió, CCOO fa una crida a participar en la manifestació unitària prevista a Barcelona el dissabte 29 de juny, que sortirà de la plaça de la Universitat, a partir de les 18.30 hores. La mobilització finalitzarà amb una festa popular a la mateixa plaça de la Universitat, a partir de les 21 hores.

25/06/2019