Demà dimecres, 19 de juny, al Col·legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya - Girona

CCOO participarà en la tercera sessió de treball de l'Agenda Urbana de Catalunya, demà, a Girona

Demà dimecres, 19 de juny, tindrà lloc a Girona la tercera sessió de treball de l’Agenda Urbana de Catalunya, impulsada pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat amb agents econòmics i socials (entre ells, CCOO de Catalunya) i de l’àmbit local.

Anirà sobre la mobilitat urbana (connectivitat urbana, qualitat de l’aire, models productius), i es farà demà de les 9 a les 18.30 hores al Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya - Girona (plaça de la Catedral, 8, de Girona). Hi haurà tres panels de persones expertes (60 minuts), seguits d’un debat entre els assistents (90 minuts); per part de CCOO hi assistirà Carlos del Barrio, secretari de Política Sectorial i Sostenibilitat del sindicat.

L’Agenda Urbana de Catalunya vol ser una eina per potenciar les oportunitats i per afrontar els reptes que planteja la creixent urbanització. Incorpora l’Objectiu de Desenvolupament Sostenible - ODS#11 de l‘Agenda per al Desenvolupament Sostenible 2030 de les Nacions Unides. En aquest marc s’ha iniciat un procés participatiu per elaborar la diagnosi dels principals reptes que tindrà l’Agenda Urbana, bé de forma presencial, amb les sis sessions de treball, o en línia, a través de la plataforma de participació de la Generalitat (https://participa.gencat.cat/processes/Agendaurbana/f/2543/).

Inscripció a la sessió:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de juny de 2019

Agenda:
Dimecres, 19 de juny, de 2019
a partir de les 9.00 hores
Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya-Girona - Plaça de la Catedral, 8. Girona
18/06/2019