Javier Pacheco participarà a la IV Escola d’Estiu d’Economistes Davant la Crisi i Federalistes d’Esquerres

Demà dissabte, 15 de juny, a rambla de Santa Mònica, 10, de Barcelona

Demà dissabte, 15 de juny, tindrà lloc la IV Escola d’Estiu d’Economistes Davant la Crisi i Federalistes d’Esquerres, amb el títol “Nous reptes de l’estat del benestar”.

Es farà demà a la seu d’UGT de rambla de Santa Mònica, 10, a Barcelona. En el primer debat (“Nous reptes de l’estat del benestar en una perspectiva europea federal”), a les 9 hores,  hiparticiparà Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i en el segon debat (“Els efectes de l’economia digital en el model productiu i en les relacions laborals”), a les 10.45 hores,  hi participarà Carlos del Barrio, secretari de Política Sectorial i Sostenibilitat del sindicat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de juny de 2019