CCOO de Catalunya organitza la jornada “Dones i salut, una lluita de dia i de nit”

Demà divendres, 14 de juny, a partir de 10 hores, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa)

Demà divendres, 14 de juny, a la sala d’actes de la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), tindrà lloc la jornada “Dones i salut, una lluita de dia i de nit”, per commemorar el 28 de Maig, Dia Internacional d’Acció per la Salut de les Dones.

En l’acte es tractaran temes com la desigualtat de gènere en la salut, la protecció de la dona embarassada en l’àmbit sanitari, experiències de cambreres d’hotels, i la vida quotidiana de les dones que treballen de nit a l’àrea metropolitana de Barcelona, entre d’altres.

Començarà demà a les 10 hores amb la benvinguda de Montse Ros, secretària de Comunicació Integral i Finances i portaveu de CCOO de Catalunya, i la ponència “Desigualtat de gènere en salut”, per part de Neus Moreno, de la Secretaria de Dones i Polítiques LGTBI de CCOO de Catalunya. Després hi haurà les taules rodones “Dones de dia” (10.30 hores) i “Dones de nit” (11.45 hores), per acabar amb la lectura del manifest commemoratiu (12.45 hores) i la cloenda (12.50 hores) a càrrec d’Ana Rosa Sevillano, secretària general de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya.

Barcelona, 13 de juny de 2019

Agenda: