Aquest estiu, apunta’t al Voluntariat per la llengua!

El Voluntariat per la llengua (VxL) és un programa impulsat per la Generalitat de Catalunya. CCOO de Catalunya hi està adherida des del 2003 a través del seu Servei Lingüístic, amb la col·laboració estreta del Centre de Formació d’Adults Manuel Sacristán del sindicat.

El funcionament és senzill: es tracta de formar una parella lingüística, en què una persona que parla català habitualment (voluntari/ària) i una persona que vol practicar-lo (aprenent/a) queden 1 hora per setmana per conversar. La idea és que ho facin en entorns distesos, com si fossin amics. De fet, al final, moltes d’aquestes parelles arriben a ser-ho. És, sens dubte, una experiència enriquidora que us engrescarà a participar-hi més vegades.

Apunteu-vos-hi ara que ve l’estiu i tindreu més temps lliure, trucant al telèfon del Servei Lingüístic (93 481 29 20) o bé escrivint-hi un correu electrònic (a/e: [email protected]). Posteriorment, ens posarem en contacte amb vosaltres a fi de trobar una persona voluntària o aprenenta amb qui pugueu formar una parella lingüística.