Xerrada “Dona i treball a Palestina”

Demà dimarts, 28 de maig, a les 18.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

Demà dimarts, 28 de maig, tindrà lloc a Barcelona la xerrada “Dona i treball a Palestina”, organitzada per la Secretaria d’Internacional i Cooperació de CCOO Catalunya, amb les taules rodones “La situació de les dones a Palestina” i “Treball digne per les dones a Palestina?”.

L’acte es farà demà, a les 18.00 hores, a l’Espai l’Assemblea de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani), amb presentació de Celeste Attias, responsable de la Dona, Igualtat i Solidaritat de la Federació d’Educació de CCOO Catalunya, i moderació de Ghassan Saliba, responsable de la Xarxa d’Acció Solidària (XAS), Lluita contra la Pobresa, Protecció contra l’Atur, Acció Social i Diversitats, i responsable de Món Àrab de CCOO de Catalunya.

A la primera taula rodona intervindrà Alejandra Ortega, responsable de Països Àrabs, Àfrica i Àsia de la Secretaria d’Internacional i Cooperació de CCOO i consellera tècnica de CCOO per a l’OIT, i a la segona taula rodona assistirà Nadia Shabana, consultora regional per a Orient Mitjà, Nord d’Àfrica, Amman i Jordània, d’LO Noruega. La conclusió anirà a càrrec de Michela Albarello, secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de maig de 2019