Preacord del conveni col·lectiu a Chupa Chups

Vigència de tres anys

El divendres 17 de maig, els treballadors i treballadores de Chupa Chups van ratificar en assemblees el preacord del conveni col·lectiu aconseguit entre la direcció i el comitè d’empresa.

Amb vigència de tres anys, es determinen increments de l’1,8 % per a l’any 2018, i l’IPC per als anys 2019 i 2020 amb un límit del 2 %.

L’objectiu principal és aconseguir reduir les diferències salarials que existeixen a l’empresa, implantant un plus lineal per a la plantilla amb salaris inferiors al 22.500 euros de 700 euros per a l’any 2019 i 700 euros per al 2020, amb un total de 1.400 euros, i per a la plantilla amb salaris superiors als 22.500 euros fins als 24.000 euros s’ha aconseguit un esglaonament del plus i com a màxim els 1.400 euros.

Altres millores han estat en les referents a permisos retribuïts, flexibilitat, jornada intensiva per al personal d’oficines, i pla de pensions.

Recordem que CCOO va donar suport a les mobilitzacions de la plantilla, que han permès arribar ara al desbloqueig de la negociació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de maig de 2019