L’exposició “Teresa Pàmies. Tot és en els llibres”, a CCOO de Catalunya

Del 27 de maig al 14 de juny del 2019

El Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya vol retre homenatge a Teresa Pàmies (8 d’octubre del 1919, Balaguer – 13 de març del 2012, Barcelona), enguany que es compleixen 100 anys del seu naixement, dins el marc de la commemoració de l’Any Teresa Pàmies de la Generalitat de Catalunya. Per aquest motiu, el vestíbul de la seu nacional de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, 08003 Barcelona) acollirà, del 27 de maig al 14 de juny, l’exposició “Teresa Pàmies. Tot és en els llibres”, produïda per la Institució de les Lletres Catalanes, amb la col·laboració del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya, l’Institut Català de les Dones i el Departament d’Educació.

Teresa Pàmies és una de les escriptores més importants de la literatura catalana i una dona amb un fermíssim compromís social i polític. De formació autodidacta, feminista i antifeixista, va escriure novel·la, assaig, articles i cròniques, i va esdevenir una destacada representant del periodisme militant d’esquerres.