L’Europa social: el millor camí per combatre bretxes i desigualtats

Propostes sindicals de CCOO de Catalunya per enfortir l’Europa social

Fa 40 anys de les primeres eleccions al Parlament Europeu. El proper 26 de maig, de nou, haurem d’escollir la nostra representació a Europa, però aquests comicis tenen una especial transcendència, ja que es plantegen en un context de greu desafecció i incertesa sobre el model europeu vigent a l’actualitat, juntament amb les amenaces d’una forta pujada del populisme i dels partits de l’extrema dreta.

CCOO de Catalunya, com a sindicat de classe, presentem una bateria de propostes orientades a recuperar els drets socials i laborals retallats durant la crisi econòmica i financera, i a enfortir una Europa social, més justa i solidària. Pensem que només d’aquesta manera es poden garantir els drets socials i laborals del conjunt de la població europea, tot situant les persones al centre de les decisions i de les polítiques que es prenen en el projecte europeu.

Feu clic per veure les propostes sindicals de CCOO de Catalunya per enfortir l’Europa social