CCOO lamenta profundament l’accident laboral en el qual ha mort un treballador d’una empresa de Premià de Mar

Accident ocorregut a Sant Vicenç dels Horts el passat dimecres

CCOO lamenta profundament l’accident laboral que es va produir dimecres, dia 15 de maig, a Sant Vicenç dels Horts (Baix Llobregat), en el qual ha mort un treballador d’una empresa de la construcció, Zileg Maresme SL, amb seu a Premià de Mar (Maresme), i vol traslladar el seu més sincer condol i suport als familiars i companys i amics del treballador.

És una empresa petita de 22 de treballadors on no hi ha representació sindical, i això impedeix la participació sindical des d’un punt vista legal, i que de manera afegida la Inspecció de Treball tampoc no permet la participació en la investigació de les causes de l’accident.

CCOO fa molt de temps que denuncia i lluita contra la precarietat laboral, que també té una incidència en les condicions laborals i en la salut laboral, i demana el reconeixement actiu per reclamar responsabilitats i participar en la investigació dels accidents de treball mortals.

CCOO demana a l’Administració que carregui la responsabilitat de l’accident a la manca de mesures de seguretat i n’exigeixi el compliment per evitar futurs accidents.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de maig de 2019