La plantilla de Faurecia farà vaga

Dies 18, 19, 25 i 26 de maig

El Comitè d’Empresa de Faurecia Interior Systems, SL, d’Abrera ha decidit convocar vaga els propers dies 18, 19, 25 i 26 de maig.

Els motius d’aquesta convocatòria tenen a veure amb la intransigència de la direcció de l’empresa per arribar a un acord en el marc del conveni col·lectiu.

A més, denunciem l’actitud de l’empresa per la manca de respecte cap als representants dels treballadors i treballadores, acusant-los de mentir, fet que demostra la seva nul·la capacitat d’apropar postures.

Per tot això, els treballadors i treballadores de Faurecia han decidit democràticament convocar vaga els dies anunciats amb anterioritat.

Des de CCOO d’Indústria, esperem que la direcció entengui d’una vegada per totes que cal aconseguir un acord que signifiqui dignificar les condicions de treball de la plantilla de Faurecia en el marc del conveni col·lectiu.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de maig de 2019