Acte d’homenatge al company sindicalista Salva López

Demà dijous, 9 de maig, a les 18.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa)

Demà dijous, 9 de maig, a les 18 hores, a la sala d’actes de CCOO, a Via Laietana, 16, a Barcelona, se celebrarà un homenatge al company sindicalista Salva López, mort el 3 de novembre del 2018 a l’edat de 67 anys, amb el títol “Salva: convicció i acció”.

El Salva va ser triat el 1976 per formar part de la Comissió de treballadors i treballadores de l’empresa farmacèutica Esteve, on va arribar a ser president del comitè d’empresa.

Així mateix, va ocupar diferents responsabilitats a CCOO, sent secretari d’Acció Sindical de Químiques de Catalunya, secretari general de la Federació d’Indústries Tèxtils, Químiques i Afins de CCOO de Catalunya (Fiteqa), secretari d’Acció Sindical de Fiteqa d’àmbit estatal, i després de la fusió amb la Federació d’Indústria, va formar part de la Comissió Executiva Federal, sent el responsable del sector químic.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de maig de 2019