Cap salari per sota de 14.000 € l'any

Campanya per a la millora dels salaris

Foto Des de la confederació sindical de CCOO i la Comissió Obrera Nacional de Catalunya (CONC) s’ha fet, als acords de concertació, una forta aposta per la recuperació salarial i la lluita contra les desigualtats. L'Acord per a l’ocupació i la negociació col·lectiva (AENC) i l'Acord interprofessional de Catalunya (AIC) han estat els motors per desenvolupar el gran treball posterior de les comissions negociadores sectorials de CCOO en els convenis col·lectius.

Així s’ha aconseguit millorar la capacitat adquisitiva de les treballadores i els treballadors a la pràctica totalitat dels convenis sectorials i a més, en molts d’ells, s’han aconseguit millorar substancialment els salaris més baixos per reduir la bretxa salarial de gènere i assolir els objectius dels 14.000 euros en molts grups professionals

CCOO de Catalunya ha iniciat una campanya amb uns objectius molt ambiciosos per continuar impulsant la millora dels salaris en els convenis col·lectius:

- Recuperació salarial del 3 %
- Cap conveni per sota dels 14.000 €
- Lluita contra la bretxa salarial i per la igualtat entre homes i dones

Feu clic per veure la campanya per a la millora dels salaris
07/05/2019