CCOO de Catalunya: una actuació compromesa i coherent en la defensa dels drets socials i nacionals

En un context social i polític molt difícil, CCOO de Catalunya ens hem esforçat al llarg dels últims anys per mantenir una actitud compromesa i coherent amb els nostres principis i valors, i amb la responsabilitat que comporta ser la primera organització sindical i social del país.

Des d’aquesta voluntat, hem defensat un posicionament que es fonamenta en el sindicalisme de classe i nacional, en el respecte a la pluralitat dels nostres afiliats i afiliades, i en la independència sindical.

Hem estat presents en els diversos esdeveniments, en la societat catalana, donant opinió, donant suport a iniciatives unitàries i aportant propostes per tractar de superar el conflicte polític de relacions entre Catalunya i l’Estat espanyol.

Hem recopilat la documentació que hem generat en aquest període polític com a forma d’avaluació de la nostra activitat i com a fonament per seguir definint, col·lectivament i amb informació compartida, la posició i les accions que hagi de continuar fent el sindicat.

CCOO de Catalunya ha obert un espai al web on es pot consultar tota la documentació de les actuacions que ha fet el sindicat en relació amb el procés, des del 2010.