La plantilla d’autobusos Mohn, S.L. farà aturada parcial el proper dia 2 de maig

El comitè d’empresa ha convocat una aturada parcial informativa des de les 12 a les 16 hores.

Aquesta aturada a autobusos Mohn es convoca perquè l’empresa compleixi amb allò signat, concretament, l’actualització de les nòmines que acumulen un endarreriment des de l’1 de gener del 2019 fins el dia d’avui.

A més l’empresa no està mantenint una voluntat negociadora, ans en contrari, ja que en 5 mesos només s’han realitzat dues reunions amb cap proposta efectiva i amb diversos intents de bloqueig.
.
D’altra banda, l’estat de manteniment dels vehicles no està sent el més adequat per a la seguretat i salut de les persones conductores.

Davant d’aquest escenari i la intransigència per part de l’empresa a buscar acords que ajudin a la plantilla a continuar avançant, el Comitè d’empresa s’ha vist obligat a convocar aquesta aturada parcial.

Per endavant, el comitè demana disculpes a la ciutadania per les molèsties que es pogueren ocasionar, i agraeix la comprensió i el suport que han rebut dels veïns i veïnes del Baix Llobregat.