CCOO a Qualytel està en vaga indefinida des del passat 24 d’abril en el servei del 010 en defensa dels drets laborals

Les mobilitzacions continuen

CCOO, juntament amb els altres sindicats del Comitè de Vaga a Qualytel, va convocar i està realitzant vaga indefinida, amb el seguiment de més del 90 % de la plantilla, des del passat dimecres 24 d’abril, atesa la manca d’acord amb la direcció de l’empresa davant les conseqüències laborals per la pèrdua del servei telefònic 010 de l’Ajuntament de Barcelona.

Les mobilitzacions continuen a causa de la manca de voluntat de diàleg manifesta per part de l’Ajuntament de Barcelona amb el canvi d’adjudicació del servei. El comitè de vaga continua reivindicant poder negociar la subrogació, la remunicipalització, l’equiparació salarial a la categoria de gestors i l’acompliment de plecs pertinents per tal de no perdre els drets i les condicions de l’actual servei.

La vaga del servei 010 és indefinida: es va iniciar el passat 24 d’abril del 2019 i diàriament es realitzen concentracions i assemblees davant l’empresa i l’Ajuntament de Barcelona, a la plaça de Sant Miquel.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 d’abril de 2019