CCOO organitza accions reivindicatives i presenta l’informe de salut laboral 2018 davant el Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball 2019

Assemblea de delegats i delegades de prevenció de CCOO i concentració amb la UGT als Jardins de les Tres Xemeneies de Barcelona

Demà dijous, 25 d’abril, davant la proximitat del Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball (28 d’abril), CCOO de Catalunya ha organitzat una assemblea de delegats i delegades i una concentració de protesta -conjuntament amb la UGT- per reivindicar treball segur.

L’assemblea es farà a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), a partir de les 9.30 hores, amb l’obertura de Francesc Montoro, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya. Hi haurà un debat sobre l’amiant als centres de treball, la intervenció de Pedro J. Linares, secretari confederal de Salut Laboral de CCOO, una ponència sobre jurisprudència respecte al risc laboral durant la lactància i/o l’embaràs, la intervenció de Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i la cloenda de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Abans de començar l’assemblea, cap a les 9.15 hores, la secretària d’Acció Sindical, Cristina Torre, i el responsable de Salut Laboral, Francesc Montoro, atendran els mitjans de comunicació per valorar les dades més destacades de l’informe de salut laboral 2018, que ja us haurem enviat prèviament (aquesta tarda us arribarà conjuntament amb un comunicat de premsa).

A partir de les 12.30 hores, els delegats i delegades de CCOO es dirigiran a peu als Jardins de les Tres Xemeneies (antic espai de La Canadenca, en el centenari de la vaga general que va aconseguir la jornada de 8 hores), on, cap a les 13.00 hores, es farà una concentració reivindicativa, de manera conjunta amb la UGT.

Trobareu la informació del Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball (també commemorat a altres poblacions) a Internet: