Documentació presentada en roda de premsa davant la problemàtica de l’amiant a Metro de Barcelona i a Metro de Madrid

L’amiant és un assassí silenciós i lent que juga al contraatac de les persones treballadores. Però per jugar al contraatac, per agotzonar-se en el teixit corporal de la persona exposada, necessita la complicitat i, fins i tot, la cooperació necessària d’un empresari incomplidor. Això és el que volem denunciar en el dia d’avui, dilluns 8 d’abril del 2019, el silenci còmplice de Metro Barcelona i Metro Madrid, per no prendre mesures adequades que protegeixin veritablement la vida i la salut dels seus treballadors i treballadores.

Cada vegada que un empresari afirma que l’amiant és un problema del passat, a més de mentir, està agredint novament els companys i els familiars de les víctimes de l’amiant. Una agressió que, unida a l’agressió física, la converteix en més injustificada i innecessària. Per això som avui aquí, i serem on sigui necessari en l’obstinació de combatre-la.

Feu clic per veure:
– la documentació presentada en la roda de premsa del 8 d’abril del 2019 davant la problemàtica de l’amiant a Metro de Barcelona i a Metro de Madrid
– les declaracions de José Manuel Moreno, delegat de prevenció a Metro de Barcelona per CCOO; Rafael Garcia, del Sector Ferroviario de CC. OO.; Francesc Montoro, responsable de Salut Laboral de CCOO de Catalunya, i Alfonso Blanco, delegat a Metro de Madrid per CC. OO., efectuades a la roda de premsa del 8 d’abril del 2019