‘Las voces de un nuevo diálogo’

Article de Javier Pacheco i Joan Carles Gallego a ‘Eldiario.es’, publicat el 31-03-2019

Joan Carles Gallego, exsecretari general de CCOO de Catalunya, i Javier Pacheco, actual secretari general de CCOO de Catalunya, han escrit un article conjunt titulat “Las voces de un nuevo diàlogo”, que s’ha publicat a ‘Eldiario.es’ el 31 de març de 2019.

Per als autors, el model dissenyat en la constitució del 78 s’ha de reformar i adaptar-se a les noves realitats i expectatives. Cal aprofundir en el marc democràtic constituent, actualitzar el marc de drets i llibertats, dotar de nous poders la ciutadania davant les elits financeres i les multinacionals. A més, també cal repensar el model de les autonomies, no només perquè una part de Catalunya es mobilitza, que ja és una raó important, per a la independència, sinó perquè fa temps que el model no respon a les demandes socials i d’un estat compost. Cap solució és possible des de l’exclusió o la imposició. La unilateralitat no és la solució ni ho és l’article 155 com a resposta.

Feu clic per poder llegir l’article “Las voces de un nuevo diàlogo“.