Desconvocada la vaga d’Autocares Ravigo, S.L.

L’empresa ja ha pagat a la plantilla totes les nòmines que tenia pendents

Després d’un intens procés de mobilització iniciat al mes de febrer amb aturades parcials, seguides d’una vaga indefinida iniciada aquesta setmana, finalment, ahir, l’empresa Autocares Ravigo, S.L. va complir amb el pagament de les nòmines que tenia endarrerides als treballadors i les treballadores.

Ahir a la tarda el comitè de vaga va desconvocar la vaga indefinida del servei de transport escolar d’educació especial que presta Autocares Ravigo, S.L. a diferents consells comarcals i ajuntaments de tota Catalunya, i avui el seu funcionament s’ha tornar a restablir sense cap incidència.

CCOO torna a demostrar novament que la proposta, la negociació i la lluita són essencials pel restabliment dels drets laborals de les persones treballadores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de març de 2019