La direcció de CaixaBank obre el procés de reestructuració

Reunió d’avui

Adjuntem comunicat de premsa de la Secció Sindical de CCOO a CaixaBank:

CaixaBank obre el procés formal de la reestructuració

La direcció de CaixaBank, en la 9a taula de reestructuració, ha decidit engegar el procés formal dels articles 40, 41 i 51 de l’Estatut dels treballadors. Això significa que comença el compte enrere i, en el pitjor dels casos, si a la fi d’abril no hi ha acord l’empresa podria tirar per la via directa i imposar unilateralment (sense acord) les seves condicions.

CaixaBank ha realitzat una negociació sense concessions, ho han posat tot a la taula i els escassos moviments han estat simbòlics.

L’obertura del procés formal significa que en aquests moments hi ha 2.157 acomiadaments forçosos, mobilitat forçosa i modificació de condicions laborals com l’horari i la promoció professional.

CCOO seguirem mobilitzant-nos des de la taula i des de fora i apostant per un bon acord.

La propera reunió serà el dijous 21 de març a Madrid.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de març de 2019