CCOO es manté com a segona força sindical a Catalunya a l’ensenyament públic no universitari

Després de les eleccions sindicals

El 12 de març s’han celebrat les eleccions sindicals per a les 10 Juntes de Personal Docent on estaven cridades a votar més 80.000 persones.

Ens felicitem per l’increment de la participació que enforteix la representativitat de les juntes i de la mesa sectorial davant el Departament d’Educació.

Els resultats de les eleccions ens consoliden com a segona força al conjunt del sector, malgrat la important davallada en delegades i delegats. Agraïm a totes les treballadores i treballadors que amb el seu vot han reforçat l’opció del sindicalisme de classe, de mobilització i de negociació que personifica CCOO.

Saludem la incorporació de noves forces sindicals a la mesa sectorial. En espera de conèixer el seu model d’acció sindical (més enllà de les propostes polítiques en què han basat la seva campanya), confiem en què serveixen per enfortir la unitat sindical.

La polarització ideològica ens ha dificultat fer arribar el missatge de sindicalisme útil i de lluita per la millora concreta de les condicions laborals. Continuarem treballant amb la voluntat de recuperar la confiança del personal docent.