Reunió de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya amb una delegació del PDeCAT

Demà dijous, 14 de març, a la tarda, a la seu de CCOO a Barcelona

Demà dijous, 14 de març, representants de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya es reuniran amb una delegació del PDeCAT (Partit Demòcrata Europeu Català), encapçalada pel seu president, David Bonvehí, qui estarà acompanyat pel diputat Carles Campuzano, per debatre sobre la situació política, econòmica i social del país.

Per part dels sindicats hi assistiran Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, acompanyat per Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical, i Camil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya, acompanyat per Núria Gilgado, secretària de Política Sindical.

Al final de la reunió, cap a les 18.15 hores aproximadament, els professionals dels mitjans gràfics podran obtenir imatges i fotografies de la trobada. En acabar la reunió hi haurà declaracions als mitjans de comunicació que ho requereixin per part dels secretaris generals d’ambdós sindicats (el PDeCAT no farà declaracions). La reunió es fa a partir de les 17.30 hores a la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana, 16, 5a planta).