CCOO organitza a Lleida una assemblea per reclamar el compliment dels acords salarials, modificar la reforma laboral i millorar les pensions

Demà dimarts, 5 de març, a les 10.00 hores, al local del sindicat (c/ Enric Granados, 5)

CCOO de Catalunya organitza diverses assemblees territorials en el marc del procés de mobilització, davant les organitzacions empresarials i el Govern, pel compliment dels acords en matèria salarial en el diàleg social, la modificació de la reforma laboral i la millora del sistema públic de pensions.

La novena i darrera assemblea de delegats i delegades serà demà dimarts, 5 de març, a Lleida. Tindrà lloc a la sala d’actes del local del sindicat (c/ Enric Granados, 5) a les 10.00 hores i hi participaran, entre d’altres, Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Cristina Rodríguez, secretària general de CCOO de les Terres de Lleida.