Mobilitzacions contra el tancament de La Antigua Lavandera

Des de CCOO d’Indústria volem denunciar l’actitud inflexible de la direcció de l’empresa La Antigua Lavandera, davant l’expedient que va presentar i que en suposa el tancament.

CCOO ha estat negociant un expedient que solucioni la problemàtica plantejada pels treballadors i treballadores, un expedient que s’ha tancat sense acord per la bel·ligerància de la direcció.

Per tot això, CCOO seguirà lluitant per revertir la situació i ha decidit programar una sèrie de mobilitzacions que són les següents:

–  5 de març. 16 hores a la porta de l’empresa Henkel, carrer Bilbao, 72 (Barcelona). Concentració de treballadors i treballadores.

–  12 març. 12 hores. Marxa des de la fàbrica de La Antigua Lavandera (av. Maresme, 45, Sant Adrià) fins a l’Ajuntament de Sant Adrià.

–  14 de març.16 hores, nova concentració a Henkel, al carrer Bilbao, 72 (Barcelona).

No dubtem que aquestes mobilitzacions seran un èxit i que situaran l’empresa a la mesa de negociació i a la recerca de solucions satisfactòries per al conjunt de la plantilla.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 1 de març de 2019