CCOO es concentrarà per denunciar l’actitud antisindical de la Fundació Pere Tarrés i lluitar contra la precarietat laboral al lleure educatiu i sociocultural

Demà dijous, 28 de febrer, a les 18.00 hores, davant la Fundació Pere Tarrés (c/Numància, 149-151, Barcelona)

La Fundació Pere Tarrés ha fet una interpretació abusiva del Conveni del lleure educatiu i sociocultural per desfer-se d’una delegada sindical de la Federació d’Educació de CCOO, combativa, que els havia denunciat a Inspecció del Treball.

Amb aquesta acció el que persegueix és afeblir la posició de CCOO a un any d’eleccions sindicals i també enviar un missatge molt clar: l’acció sindical pels drets de les treballadores els fa nosa.

Al sector del lleure educatiu i sociocultural, el 85% de les treballadores tenen jornades parcials que no arriben de mitjana als 600 euros i amb serveis en constants subrogacions, que no afavoreixen una organització sindical forta i estable que permeti organitzar la sortida de la precarietat laboral.

Per aquestes raons, delegats i delegades de CCOO es concentraran davant la Fundació Pere Tarrés (c/Numància, 149-151, Barcelona) demà dijous, 28 de febrer, a les 18.00 hores, per denunciar una actitud antisindical i d’aprofundiment de la precarietat laboral.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de febrer de 2019