El CITE de CCOO de Catalunya fa lliurament dels certificats d’aprofitament a les treballadores de la llar assistents al mòdul B de coneixements laborals

Diumenge, 24 de febrer, a les 18 h, a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16)

Diumenge, 24 de febrer, a les 18 h, a la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, sala 11), es farà el lliurament dels certificats d’aprofitament a les més de 80 treballadores de la llar estrangeres que han participat en la darrera edició del mòdul B de coneixements laborals impartit pel Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers (CITE) del sindicat.

Aquesta formació, de 15 hores, prevista a la Llei d’acollida de persones immigrades i retornades a Catalunya, s’ha desenvolupat durant quatre diumenges, de 15 a 19 h, per adaptar-se a les disponibilitats d’aquestes treballadores, que majoritàriament treballen com a internes.

Aquest mòdul que finalitza el diumenge ha estat organitzat pel CITE, conjuntament amb l’associació Mujeres Pa’lante, el grupo Las Libélulas i l’associació de Mujeres Migrantes Diversas.

A l’entrega de certificats, hi participarà Aurora Huerga, secretària de la Federació de la Construcció i Serveis, i Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social, Barcelonès i Migracions, de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de febrer de 2019