Desconvocada la vaga de Valoriza Facilities (servei de neteja de l’aeroport de Barcelona – El Prat) durant el Mobile World Congress

Acord per garantir ocupació estable i de qualitat

Segons informa la Federació de Construcció i Serveis de CCOO, ha quedat desconvocada la vaga de les treballadores i treballadors de l’empresa Valoriza Facilities, SAU (Grup SACYR), encarregada de la neteja a l’Aeroport de Barcelona – El Prat, prevista per als dies 25, 26, 27 i 28 d’aquest febrer, coincidint amb la celebració a Barcelona del Mobile World Congress (MWC) 2019.

Després de diverses reunions, ahir, 20 de febrer, a les 17.15 hores, es va arribar a un acord a les dependències del Departament de Treball entre la direcció i els representants dels treballadors i treballadores.

L’acord suposa ampliació de les jornades de 32 contractes de 35 hores a 40 hores i la conversió de 8 contractes de 8 hores a 40 hores, donant així compliment als acords en matèria de contractació indefinida i cobertura de vacants.

Una vegada més, el comitè d’empresa i la plantilla han aconseguit, mitjançant una exemplar i contundent actuació, garantir l’ocupació estable i de qualitat i el compliment dels acords de centre per al conjunt de treballadores i treballadors.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de febrer de 2019