Vaga de Valoriza Facilities (servei de neteja de l’aeroport de Barcelona – El Prat) durant el Mobile World Congress

Convocada pel comitè d’empresa del 25 al 28 de febrer

Segons informa la Federació de Construcció i Serveis de CCOO, les treballadores i treballadors de l’empresa Valoriza Facilities, SAU (Grup SACYR), encarregada de la neteja a l’aeroport de Barcelona – El Prat, faran vaga de 24 hores durant els dies 25, 26, 27 i 28 d’aquest febrer, coincidint amb la celebració a la ciutat de Barcelona del Mobile World Congress (MWC) 2019.

La vaga està motivada per l’incompliment per part de la direcció de l’empresa de l’acordat en el Pacte de centre en matèria de contractació, concretament en les condicions laborals dels contractes de caràcter indefinit.

La impossibilitat d’arribar a un acord en la mediació celebrada ahir, dia 18 de febrer, a les dependències del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat, per la negativa de l’empresa del Grup SACYR a donar aquest compliment als acords de centre, comportarà una vaga de quatre dies coincidents amb el MWC 2019.

El comitè d’empresa no renunciarà a l’ocupació estable i de qualitat que el compliment d’aquests acords garanteix el conjunt de treballadores i treballadors.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de febrer de 2019