CCOO presenta una candidatura feminista i guanyadora a les eleccions sindicals a l’ensenyament públic no universitari

El proper 12 de març

El proper 12 de març el personal docent escollirà els seus representants en les eleccions sindicals que se celebraran a Catalunya. En total, les llistes de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya estaran formades per 1.011 docents, una xifra que reflecteix el compromís i confiança de moltes companyes i companys cap al nostre sindicat.

El 68,44 % de les llistes estan formades per dones, un percentatge que s’acosta molt al de la totalitat de la plantilla del personal docent. A més, totes les llistes presentades (les 10 juntes de personal) estan encapçalades per dones. Aquest és un compromís de CCOO Educació en un sector tan feminitzat, fent realitat la nostra declaració com a sindicat feminista de l’11è Congrés de CCOO.

En les llistes electorals, també  hi estan representats tots els perfils professionals, tant els d’ensenyaments de règim general com de règim especial, el que permet a CCOO Educació portar a les juntes de personal i als àmbits de negociació les demandes dels diferents cossos i especialitats.

CCOO Educació es presenta a les eleccions sindicals amb la feina feta. Els acords signats que han permès la millora de les condicions laborals dels nostres companys i companyes en són la mostra. La implicació i l’aportació de propostes fetes per millorar la qualitat de l’educació en els espais de debat, decisió i negociació que hem participat reforça el nostre compromís per una educació pública, catalana, democràtica i equitativa.

Oficina de Premsa de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de febrer de 2019