Demà dimecres, 13 de febrer, a les 10.00 hores, al local del sindicat (ctra. d'Esplugues, 68), amb participació de Javier Pacheco

CCOO organitza a Cornellà una assemblea per reclamar el compliment dels acords salarials, modificar la reforma laboral i millorar les pensions

CCOO de Catalunya organitza diverses assemblees territorials en el marc del procés de mobilització, davant les organitzacions empresarials i el Govern, pel compliment dels acords en matèria salarial en el diàleg social, la modificació de la reforma laboral i la millora del sistema públic de pensions.

La tercera assemblea de delegats i delegades serà demà dimecres, 13 de febrer, a Cornellà de Llobregat. Tindrà lloc a la sala d’actes del local de CCOO a Cornellà (ctra. d’Esplugues, 68) a les 10.00 hores, i en ella participaran, entre d’altres, Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Josep Maria Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf.

Trobareu el calendari d’assemblees a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de febrer de 2019