CCOO organitza a Cornellà una assemblea per reclamar el compliment dels acords salarials, modificar la reforma laboral i millorar les pensions

Demà dimecres, 13 de febrer, a les 10.00 hores, al local del sindicat (ctra. d’Esplugues, 68), amb participació de Javier Pacheco

CCOO de Catalunya organitza diverses assemblees territorials en el marc del procés de mobilització, davant les organitzacions empresarials i el Govern, pel compliment dels acords en matèria salarial en el diàleg social, la modificació de la reforma laboral i la millora del sistema públic de pensions.

La tercera assemblea de delegats i delegades serà demà dimecres, 13 de febrer, a Cornellà de Llobregat. Tindrà lloc a la sala d’actes del local de CCOO a Cornellà (ctra. d’Esplugues, 68) a les 10.00 hores, i en ella participaran, entre d’altres, Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Josep Maria Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat – Alt Penedès – Anoia – Garraf.

Trobareu el calendari d’assemblees a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de febrer de 2019