CCOO d’Indústria organitza una jornada sobre el present i el futur del sector de l’automoció

Demà dimarts, 5 de febrer, a la sala d’actes de la seu central del sindicat a Barcelona

La Federació CCOO d’Indústria ha organitzat demà dimarts, 5 de febrer, una jornada sobre el sector de l’automoció i en concret sobre el present i el futur de les empreses auxiliars i de components de SEAT i NISSAN. La jornada començarà a les 10 hores i tindrà lloc a la sala d’actes de la seu central de CCOO de Catalunya, a Via Laietana, 16, de Barcelona. Estan convocats els delegats i delegades de les empreses auxiliars i de components del sector de l’automòbil i que operen a SEAT i NISSAN.

L’objectiu de la trobada és conèixer i debatre la situació productiva de les plantes de fabricació de SEAT i NISSAN i les possibles repercussions que pot tenir a les empreses auxiliars i de components. També es donarà a conèixer la posició de CCOO davant els canvis de futur que es produiran a curt, mitjà i llarg termini com a conseqüència de transformació del sector i les seves repercussions estructurals.

La jornada comptarà amb la participació del secretaris generals de CCOO a SEAT i NISSAN, Rafa Guerrero i Miguel Ángel Boiza, respectivament, i també d’Agustín Martín i José Antonio Hernández, secretaris generals de les federacions estatal i de Catalunya de CCOO d’Indústria, respectivament.

En acabar la jornada, sobre les 13 hores, Agustín Martín i José Antonio Hernández atendran als mitjans de comunicació en format de declaracions (canutasso).