Històrica manifestació a Sant Joan Despí contra el tancament de la planta de Gallina Blanca

Celebrada ahir dijous, 31 de gener

Ahir, culminant una reeixida jornada de vaga a Gallina Blanca, centenars de veïns i veïnes de Sant Joan Despí han donat suport als treballadors i treballadores, amb una manifestació que la plantilla i CCOO han considerat històrica, han assegurat que feia dècades que no es feia una mobilització d’aquestes característiques a la ciutat.

Posteriorment, a les portes de l’Ajuntament, s’ha llegit la intervenció que a les 20 hores ha tingut lloc al Ple Municipal. La plantilla s’ha felicitat perquè la seva situació s’ha vist reflectida en una declaració institucional que han aprovat per unanimitat totes les forces polítiques amb representació a l’Ajuntament. Aquesta defensa la continuïtat de l’activitat, els llocs de treball de la planta i una política activa de mantenir sòl industrial i empresarial, i la conservació del patrimoni industrial de Sant Joan Despí.

La plantilla de Gallina Blanca continuarà les mobilitzacions, i no descarta més jornades de vaga si no hi ha un compromís explícit per part de l’empresa de seure en una taula de negociació realista, i on el trasllat a Ballobar no sigui l’única opció.

Totes les imatges de jornada de mobilització

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 1 de febrer de 2019