CCOO organitza la jornada “Formació dual: una estratègia de qualitat?”

Demà dijous, 24 de gener, a partir de les 10.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

Demà dijous, 24 de gener, la Secretaria de Treball i Economia de CCOO de Catalunya, en col·laboració amb la Federació d’Educació del sindicat, organitza la jornada “Formació dual: una estratègia de qualitat?”.

Tindrà lloc a la sala d’actes de la seu central del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), a partir de les 10.00 hores.

Després d’una introducció a càrrec de Manel Pulido, secretari general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya, es presentarà (10.15 hores) l’informe “Propostes de CCOO de Catalunya per a un model d’FP dual”. Seguiran les taules rodones “FP Dual. La perspectiva del jovent” (10.30 hores) i “FP dual: accés a un treball de qualitat?” (12.10 hores), amb debat posterior. Finalment, a les 13.50 hores es farà la cloenda per part de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Trobareu el programa a Internet:

Barcelona, 23 de gener de 2019

Agenda: