La plantilla de Gallina Blanca convoca la ciutadania a una concentració contra el tancament de la planta, demà abans del Ple municipal de Sant Joan Despí

Demà dijous, Antonio Hidalgo, president del comitè d’empresa, i Josep Maria Romero, secretari general de CCOO del Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf, intervindran al Ple municipal de Sant Joan Despí

Davant l’anunci de tancament de la planta de Gallina Blanca a Sant Joan Despí, les treballadores i treballadors estan fent concentracions de protesta cada matí, a partir de les 8.40 h, a les portes de l’empresa (c. de Sant Martí de l’Erm, 5).

Aquest dijous 20 de desembre, a les 17.30 h, la plantilla de Gallina Blanca, amb el president del comitè d’empresa, Antonio Hidalgo, al capdavant, convoquen la ciutadania a una concentració davant l’Ajuntament de Sant Joan Despí (camí del Mig, 9), en la qual els acompanyarà el secretari general de CCOO del Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf, Josep Maria Romero.

Posteriorment, s’adreçaran al ple municipal, on demanaran la defensa de la continuïtat de l’activitat, els llocs de treball de la planta i una política activa de mantenir sòl industrial i conservació del patrimoni industrial de Sant Joan Despí.