Demà divendres, 14 de desembre, a les 10.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona

Debat "Feministes i diversxs: resistència LGTBI en temps de Bolsonaro, Trump i Le Pen..."

Demà divendres, 14 de desembre, a les 10.30 hores, l’Àmbit LGTBI de CCOO de Catalunya organitzarà el debat titulat “Feministes i diversxs: resistència LGTBI en temps de Bolsonaro, Trump i Le Pen...”.

Reconegudes activistes feministes i pro drets LGTBI parlaran de com viuen aquests col·lectius l’atac als drets democràtics per part de l’extrema dreta i quines formes de combatre-ho tenen.

El debat es farà a la sala d’actes de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa) i comptarà amb Monica Benicio, feminista, activista de drets humans i militant LGTBI (vídua de Marielle Franco, regidora de Rio de Janeiro, brutalment assassinada a inicis d’aquest any, és una de les veus més importants de la resistència democràtica a Brasil), i Anne-Cath, defensora i lluitadora per l’antiracisme polític, pel moviment LGTBI racialitzadx i néta del pensament descolonial.

L’acte té la participació de l’Associació Irídia i Amnistia Internacional, i hi col·laboren la Fundació ACSAR i el Colectivo Afrofeminista de Barcelona.

Més informació a internet: http://ambitlgtbi-fsc.ccoo.cat/feministesidiversxs/

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de desembre de 2018