Demà dimecres, 12 de desembre, a partir de les 10.00 hores, davant el Carrefour de Lleida (Gran Passeig de Ronda, 63)

Concentració a Lleida per la campanya "Al comerç, volem conciliar!"

Demà dimecres, 12 de desembre, de les 10 del matí a les 2 del migdia, delegades i delegats del sector del comerç de CCOO de Lleida es concentraran al davant del centre comercial Carrefour per sensibilitzar la clientela i demanar-li que els seus hàbits de compra i consum responsable facilitin la conciliació de la vida laboral i familiar de les persones que treballen al comerç.

Accions emmarcades en aquesta campanya, titulada “Al comerç, volem conciliar!”, ja s’han dut a terme des de finals de novembre a diferents llocs comercials de Catalunya (Mataró Parc, Av. Portal de l’Àngel a Barcelona, Girona…). S’hi denuncia que durant el mes de desembre el comerç obre gairebé tots els festius i els diumenges, cosa que suposa, en aquestes dates, que a les persones que treballen al comerç els modifiquin la jornada i no puguin gaudir i preparar les festes com tothom. Per a CCOO, comprar en festius i diumenges no és necessari.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de desembre de 2018