CCOO convocarà mobilitzacions per demanar el manteniment del projecte industrial i de l'ocupació i reclamar responsabilitats a l'Ajuntament

Agrolimen anuncia el tancament de la planta de Gallina Blanca a Sant Joan Despí davant la futura requalificació dels terrenys

Foto El grup Agrolimen va anunciar ahir a la representació dels treballadors i les treballadores, el trasllat de la planta de Gallina Blanca situada a Sant Joan Despí a Osca. Segons van explicar els representants del grup alimentari, el trasllat es deu a la futura requalificació dels terrenys de l’emblemàtica empresa del Baix Llobregat.

CCOO exigeix a la direcció d’Agrolimen que reconsideri aquesta decisió i mantingui el projecte industrial a Sant Joan Despí i tota l’ocupació. CCOO rebutgem de manera contundent el que suposa el tancament de l’empresa per a dur a terme una operació immobiliària purament especulativa, sense tenir en compte els llocs de treball i la vida de moltes famílies.

En els propers dies s’anunciarà la convocatòria de mobilitzacions en defensa de l’ocupació i per a exigir responsabilitat també a l’ajuntament de Sant Joan Despí per permetre l’especulació amb el sol industrial.
06/12/2018