Comença la campanya de recollida de joguines i material escolar de la Xarxa d’Acció Solidària

Amb el lema “Cap nen i nena sense joguina. Stop joguines sexistes i violentes.”

Un any més la Xarxa d’Acció Solidària (XAS) de CCOO ha iniciat la campanya de recollida de joguines d’aquest Nadal 2018, amb el lema ‘Cap nen i nena sense joguina. Stop joguines sexistes i violentes’.

Es tracta d’una campanya de recollida de joguines i material escolar que s’organitza a les empreses i als locals territorials de CCOO i que acabarà el 20 de desembre. A Barcelona el punt de recollida serà a la seu del sindicat, a la Via Laietana número 16. Les joguines poden ser noves o de segona mà, si estan en bon estat, i no poden ser ni sexistes ni bèl·liques.

Amb aquesta iniciativa, la XAS vol fomentar la solidaritat obrera i popular, que és part de la tradició i dels valors del moviment sindical i concretament de CCOO de Catalunya.