Després de l'assemblea celebrada avui a la seu de CCOO a Barcelona

El conseller Puigneró es compromet a fer una oferta seriosa pel retorn de les pagues

Seguim treballant per l’èxit de la vaga general de 24 hores als serveis públics de la Generalitat del dia 12 de desembre que hem convocat de manera conjunta CCOO i UGT.

Aquest matí, després de l’assemblea de delegades i delegats de CCOO que havíem convocat a la seu de CCOO, ens hem concentrat davant la seu del Departament de Polítiques Digitals i Funció Pública de la Generalitat, i posteriorment hem ocupat el vestíbul del Departament.

Finalment hem estat rebuts pel conseller Puigneró, a qui hem transmès la indignació per la manca de resposta a la nostra petició de cobrar ja les pagues que se’ns deuen. Li hem recordat que CCOO i UGT estem pendents de rebre la convocatòria de reunió per la mediació abans de la vaga.

El conseller s’ha compromès a fer arribar una proposta en el procés de mediació, i ha afirmat que estan treballant en la seva elaboració. Esperem la proposta.

CCOO no renunciem a la doble via per aconseguir els nostres objectius, que en aquest cas són la devolució de les pagues i dels altres drets arrabassats i la millora de les nostres condicions de treball. Negociació i mobilització són les nostres eines i CCOO no renunciarem a cap d’elles. O acord o conflicte.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de novembre de 2018