Ahir dijous, 29 de novembre

CCOO lamenta profundament l'accident laboral ocorregut a Lliçà de Vall, on ha mort un treballador

CCOO ha tingut noticia de la mort d’un treballador per accident laboral i volem traslladar el nostre condol als familiars i companys del treballador.

L’accident es va produir ahir, 29 de novembre, a Lliçà de Vall, a l’empresa Drink Fargo, i els fets que a hores d’ara coneixem són que va morir a les instal·lacions de l’empresa atrapat sota el carretó elevador bolcat que conduïa. Era una persona jove de 32 anys i feia només 2 mesos que estava treballant a Drink Fargo.

CCOO demanem a la Inspecció de Treball de guàrdia la màxima celeritat en la investigació per aclarir les causes de l’accident. Al mateix temps, li exigim que ens consideri com a part interessada , ja que actualment el criteri legalista de la Inspecció no permet que els representants dels treballadors i treballadores puguin ser part interessada per accedir a la documentació de l’accident, per poder reclamar les responsabilitats que s’escaiguin.

CCOO fa molt de temps que denuncia i lluita contra la precarietat laboral que, en aquest cas, com que el treballador va accidentar-se en el torn de nit i era nou completament, va resultar fatal.

CCOO seguirà exigint, per totes les vies al seu abast, la depuració de responsabilitats i continuarà reclamant l’estricte compliment de les mesures de seguretat per evitar futurs accidents.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de novembre de 2018