Més de 250.000 treballadors i treballadores del sector públic de Catalunya estan cridats a la vaga el 12 de desembre

Èxit de l'assemblea per preparar la vaga del sector públic de la Generalitat

Foto Aquest divendres, 30 de novembre, a les 9.30 hores ha tingut lloc una assemblea de delegats i delegades de CCOO del sector públic de la Generalitat a la seu del sindicat a Via Laietana, 16, de Barcelona, amb la participació del secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco. L’assemblea forma part del procés de mobilitzacions de cara a la vaga general de 24 hores dels serveis públics de la Generalitat que hem convocat per al dia 12 de desembre.

Posteriorment les delegades i delegats de CCOO s’han tancat a la seu del departament de Polítiques Públiques i Societat Digital per reclamar que es desencalli la negociació per al retorn de les pagues extres dels anys 2013 i 2014.

CCOO exigim al Govern el compliment dels acords signats i el retorn dels salaris i altres drets laborals.

Feu clic per veure l'àlbum de fotos de l'assemblea de delegades i delegats de CCOO del sector públic de la Generalitat per preparar la vaga del 12 de desembre

30/11/2018