La Federació d’Educació de CCOO impulsa un cicle de debats sobre el model lingüístic del sistema educatiu

Dilluns 3 de desembre, a la seu de CCOO a Barcelona, i dilluns 10 de desembre, a la seu de CCOO a Girona

Amb el títol “El model lingüístic del sistema educatiu a debat”, la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya impulsa un cicle de dues xerrades sobre la immersió lingüística a l’escola.

Dilluns, 3 de desembre, a les 18 hores, es farà a la sala d’actes de la seu de CCOO de Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa), amb presència d’Anna Camps, catedràtica emèrita de Didàctica de la Llengua, mestra, llicenciada en Pedagogia i en Filologia Romànica i doctora en Psicologia; Pilar Gargallo, mestra, presidenta de la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (FMRC); Marina Gay, enginyera de Camins, membre de la Comissió d’Educació i de la Junta Directiva d’Òmnium Cultural, i Josep Bargalló, conseller d’Ensenyament de la Generalitat, llicenciat en Filologia Catalana i catedràtic de Secundària. Aquest debat serà trasmès en streaming a través del web de CCOO (www.ccco.cat).

Dilluns, 10 de desembre, a les 18 hores, es farà a la seu de CCOO de Girona (c/ Miquel Blay, 1), amb presència de persones del món acadèmic, del Departament d’Ensenyament, dels Moviments de Renovació Pedagògica i de l’àmbit cultural.

Més informació i inscripcions a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de novembre de 2018