Formació de llengua catalana a Lleida

L’oferta que des de la Fundació Paco Puerto i el Servei Lingüístic us fem, a Lleida, és:

• Un curs de nivell de suficiència (C1) de 120 hores. El curs començarà el 14 de gener del 2019 i acabarà el 20 de maig del 2019, i es farà els dilluns i dimecres, de 19 a 22 h, s’impartirà classe algun dissabte al matí per acabar de completar l’horari. El curs no té certificació oficial i l’alumnat que vulgui el títol s’haurà de presentar a les proves de la Direcció General de Política Lingüística.

• Dos cursos de nivell superior (C2), antic nivell D, de 90 hores.
            – Un curs començarà el 15 de gener del 2019 i acabarà el 7 de maig del 2019 i es farà els dimarts i dijous, de 19 a 22 h.
            – L’altre curs començarà el 14 de gener del 2019 i acabarà el 8 de maig del 2019 i es farà els dilluns i dimecres, de 19 a 22 h.

Aquest cursos no tenen certificació oficial i l’alumnat que vulgui el títol s’haurà de presentar a les proves de la Direcció General de Política Lingüística.

Els cursos estan subvencionats pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i no tenen cost per a l’alumnat.

La preinscripció s’ha de fer a través del web de la Fundació Paco Puerto https://fundaciopacopuerto.cat/, a partir del 27 de novembre i fins al 7 de gener. Si teniu qualsevol dubte, us podeu adreçar al despatx de la Fundació o al Servei Lingüístic de CCOO de Lleida (C. d’Enric Granados, 3 i 5 de Lleida, telèfon 973 26 36 66).

Les persones que vulguin fer el nivell de suficiència hauran d’acreditar, amb el certificat de nivell que tenen el nivell B, i les que vulguin fer el nivell superior hauran d’acreditar que tenen el nivell C. A més hauran de portar el dia de la selecció, del qual se’ls avisarà prèviament, la fotocòpia del DNI i la de l’última nòmina, si estan treballant; o la fotocòpia de la targeta de l’atur i el justificant del número de la Seguretat Social, si estan a l’atur.

Si hi ha més persones preinscrites als cursos que places ofertes, s’aplicarà un barem i, si cal, una prova de nivell, per decidir quins alumnes podran o no fer el curs.

Els cursos es realitzaran si hi ha el nombre suficient de persones inscrites, si no s’arriba al mínim, el curs se suspendrà.