CCOO d’Indústria exigim a Alliance Healthcare la readmissió del treballador acomiadat

CCOO d’Indústria de Catalunya i la Secció Sindical de CCOO d’Alliance Healthcare manifestem el nostre rebuig absolut a l’acomiadament disciplinari d’un treballador de la planta de Polinyà, que la companyia va fer efectiu divendres, i exigim a la direcció de l’empresa la seva readmissió immediata.

CCOO denunciem es tracta d’un acomiadament injustificat, ja que aquest treballador va agafar-se tres dies de permís per ingrés hospitalari de la seva mare a urgències, i critiquem les formes de l’empresa, que va procedir sense previ avís a la representació legal de la plantilla i sense donar-li l’opció de ser assistit per un membre del comitè d’empresa.

CCOO alertem de la política per combatre l’absentisme que està impulsant Alliance Healthcare, que en comptes de centrar-se en les causes, ataca directament les persones que s’absenten per algun motiu, com ara posar-se malaltes o haver d’atendre necessitats familiars bàsiques, etc. I aquest cas n’és un clar exemple.

CCOO considerem que aquesta actuació de l’empresa suposa una greu agressió als drets dels treballadors i treballadores d’Alliance Healthcare i per aquesta raó hem convocat un ple extraordinari del comitè d’empresa de Polinyà per al dilluns 26 de novembre per donar una resposta col·lectiva a la direcció de l’empresa.