CCOO constituïm la Coordinadora dels polígons petroquímics de Tarragona

Avui divendres, 16 de novembre

Aquest divendres, 16 de novembre, CCOO d’Indústria de Catalunya hem constituït la Coordinadora del Polígon Petroquímic Nord de Tarragona, amb l’objectiu d’organitzar i coordinar l’acció sindical de les empreses principals i les seves subcontractes o empreses col·laboradores per defensar els drets i les condicions laborals del conjunt de treballadors i treballadores del sector petroquímic de Tarragona.

Aquesta coordinadora està integrada per membres dels comitès d’empresa i seccions sindicals de les diferents indústries petroquímiques del polígon Nord i les seves empreses auxiliars, amb la participació de CCOO d’Indústria de Tarragona. La coordinació es farà en tots el àmbits de l’acció sindical del dia a dia i també en matèria de salut laboral i prevenció.

La propera setmana està previst que es constitueixi també la Coordinadora del Polígon Petroquímic Sud de Tarragona.