Noves jornades de vaga a les empreses tèxtils IEBOSA i IEMESA per exigir un pacte d’adhesió al conveni sectorial vigent

Dijous 15 i divendres 16 de novembre

Les treballadores i treballadors de les empreses tèxtils Industria Española de Bordados (IEBOSA) i Industria de Encajes Mecánicos (IEMESA), de Sabadell, tornaran a fer vaga aquest dijous i divendres, 15 i 16 de novembre, després que la reunió d’avui, amb la mediació de l’Administració, hagi finalitzat sense acord entre les parts.

L’empresari, que és propietari de les dues empreses, manté la seva negativa a signar el pacte articulat al Conveni de la indústria tèxtil i de la confecció encara vigent que CCOO estem defensant, davant l’acord extraestatutari signat per la patronal i UGT en minoria, per garantir uns increments salarials i un salari mínim de 14.000 euros, d’acord amb el que estableix l’Acuerdo para el Empleo y la Negociación Colectiva (AENC).

CCOO d’Indústria de Catalunya donem suport a la vaga i exigim a les dues empreses que reconsiderin el seu posicionament, que ens aboca irremeiablement al conflicte.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de novembre de 2018