Demà dijous, 15 de novembre, a partir de les 9.30 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

XI Trobada de Tardor de l'Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya

Demà dijous, 15 de novembre, a partir de les 9.30 hores, a la sala 11 del primer pis de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16), es celebrarà la XI Trobada de Tardor per a membres de Comissions de Control de Plans i Fons de Pensions del sistema d’ocupació, organitzada per l’Àrea de Previsió Social Complementària de CCOO de Catalunya.

A la XI Trobada de Tardor s’hi abordaran temes com la gestió de les despeses dels Plans de Pensions per part de les entitats gestores amb l’aprovació de la Directiva Europea IORP II, el reconeixement del Curs Superior Universitari de Plans i Fons de Pensions per a membres de Comissions de Control i la presentació del document elaborat pel grup d’inversions de CCOO de Catalunya sobre les inversions immobiliàries als fons de pensions del sistema d’ocupació. La cloenda (13.30 h) anirà a càrrec de Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya.

Podeu accedir al programa complet a internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 de novembre de 2018